Adetim iki gün geçince değerim 7300 çıkmıştı. Altı haftalıkken tek kese gördük ve bir kalp atışı gördük kesen büyük normale göre dedi doktor.. 10. Haftada randevum var ikiz görcem gibi geliyor bana.. böyle sonradan öğrenen oldu mu. Keseleriniz büyük ve değerleriniz Yüksek miydi ???