Arkadaşlar yardımlarınıza ihtiyacım var 6+4 günlük hamileyim bebeğimin kalp atışını duyduk çok şükür 🙏🏻Ama bu ara beni çok zorlayan bir şey var.Gece yatağıma yattıktan sonra çok güzel bir şekilde uykuya dalıyorum ama bu sadece bir saat sürüyor .Sonrasında belimden aşağıya terleme ve bacaklarımda anlamsız feci ağlatıcak bir ağrıyla uyanmak ayrıyetten sabaha kadar geçmeyen bir ağrı .Virüsten dolayı hastaneye gidemiyorum korkuyorum .Böyle bir durum yaşayan varımı yada ne yapmalıyım …😔😔