Herkese merhaba kızlar.kafam dağılsın dedim .kpss ye başlayım dedim 2 kayıptan sonra tam odaklanmaya başladım ki sınav 6 eylül e ertelenmiş .hem anne hem de memur olmak isteyenler akil verir misiniz dersaneye yazilmıştım ama gidemiyorum eve internet mi baglatmaliyim kitap mi bilemiyorum iyi mi oldu kötü mü anlamadım ama için iyi şeyler olsun artık 😊