Merhaba anneler
Bir sorum olacak ben suan 20 haftalık hamileyim 2 3 gundur kalp atışımda ara ara hızlanma oluyor nefes alışımı zorlayıp hızlandırıyor
Yani öyle bir atıyor ki boğazımda hissediyorum sesini duyuyorum Bi 5 10 dakika sürüyor sonra geciyor aranızda böyle seyler yasayan var mı normal mi hastaneye mümkün oldukça gitmek istemiyorum bu dönemde yardımcı olursanız sevinirim 😊