Minikpasa Merhaba arkadaşlar ben 4 haftalıkken hamile olduğumu öğrenip folik ast kullanmaya başlamıştım. 30 tabletli 2 kutu kullandım şu an 12+5 haftalık bebeğim ve folik asitim bitti. Doktora gidemiyorum virüsten dolayı. Bir kutu daha kullanmalı mıyım acaba
Gonulidil Minikpasa benimde 12 de bitirdi folik asiti doktorum. Sonrasında başka vitamin verdi içinde folik asit dahil bir sürü vitamin var. Bunu doğurana kadar kullanacaksın dedi. İlave kan hapı ve coraspirin kullanıyorum
Tukec Minikpasa Ben 16 haftalık iken doktorum bırakırdı. D vitamini, demir hapı ve multi vitamin verdi. Onu kullanmaya başladım.
Minikpasa Busradonmezus sağlık ocağı D vitamini vermişti damla onu kullanmaya başladım başka da bilemiyorum ki gidemediğim için 😔