smeyyehakan_ 36. Haftadayım. Stres var nerde dogum yapacagım bile belli değil suan. Acıbademdeki doktorumdan memnun kalmadım bıraktım üniversite veya sehir hastanesini düşünüyorum ama dogru düzgün birine görünemedn virüs olayı patlak verdi. Trombositim düşük oldugu için korkuyorum kanamam durmazsa diye. Yani her sey üstüste geldi gibi ama Allah yoluna koymustr her seyi . Bol bol dua ediyorum hem kendim hem de benim gibi bu dönem hamilelerine🙏🏻 Her sey güzel olsun inşallaj hepimiz için🌺♥️