Kaansinem Kızlar 9+2 oldum acaba ne zaman sonra cinsiyet öğrenebilirim çok merak ediyorum yani ne kadar daha vaktim var merak ettim 🙈
deletedmom76 Kaansinem dün gittim doktora 11+4 günlüğüz %80 90 erkek dedi tabi kesin bir şey söylemedi değişebilirmiş 2 hafta sorna tekrar geri gidecem kesin öğreniriz dedi bakalım artık 🤗
Kaansinem Babyy1 peki bebeği tam net ne zaman gördünüz benim pazartesi randevum var acaba bebegimi biraz daha net görebilir miyim 🤗
Babyy1 Kaansinem 8. Hafta içinde kalbini dinledik 11+2 de hem bebeği gördüm hemde cinsiyet tahmini yaptı doktorumuz inşallah sizde görürsünüz 😊
Kaansinem deletedmom76 ayyy hayırlısı olsun canim benim 😊 hayirli sağlıklı evlat olsunlar inşallah 🤗🤗😗
HamiEsmaAydn Bizimkinin göstermeye niyeti yoktu detaylı da öğrendik 22. Haftada erkekim oluyo bitane daha 💙💙
Kaansinem HamiEsmaAydn ohh ohhh masallah 😊 rabbim sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🤗🤗😍
Kaansinem aysesensoy maşallah ne güzel yaa hayırlısı ile bende ogrenebilsem bi an önce görmek için sabırsızlanıyorum 🤗🤗