Gizemnaz_ Adetime tam 5 gün kala Ovula Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Üzüldük falan nasip dedik. Adetim 2 gün gecikti. Normal gebelik testi yaptım. Çok bariz pozitif çıktı. Bir kitapta okumuştum. Adet öncesi yapılan erken gebelik testlerinin sonucu yüzde 50 yanlış çıkıyormuş. Negatif sonuç alanlar adetiniz gecikirse tekrar test yapın mutlaka diyordu kitapta. Bence beklemelisin birkaç gün daha☺️