Kızlar merhaba 32. Haftamdayım ne olduğunu çözemediğim bir sancı var karnımda. Böyle bıçak saplanıyor gibi bir sancı sızı, düzenli aralıklı değil 2 gündür gelip geçiyor ama yanında midem de bulanıyor. Yalancı kasılma böyle mi oluyor? Yoksa üşütmüş mü olabilirim? Bu haftalarda böyle bir şey yaşayan oldu mu ? Ne yapabilirim. Hastaneye de gidemiyorum doktorum çok acil durum yoksa gitme demişti…