Kızlar bugün gittik muayeneye kalp atışları için ilk önce üstten baktı gördü ana çok bastırdı ayrıntılar ıcın alttan bakıcam dedi baktı bebek aşagı yerleşmiş biraz rahim ağzına yakın dedi doktor çok şükür diğer şeyler iyi yukarı çıkar zamanla dedi ama ben sımdı nelere dikkat etmelıyım birde bebeğin yanında yolk kesemizin yanında bişi daha gördü sanırım embrıyo bu dedi anlam veremedi ama gelişmemiş embrıyo gibi duruyor dedi böyle yaşayan var mı benzer durumu tedirgin olmalımıyım embrıyo gelısmemıs olursa zararı olur mu bebeğe veya başka bişi olabılır mı aynı yumurtanın içinde kafam çok Allak bullak