Selam kızlar ikinci bebeğime hamileyim ilkinde idrarda protein kacagı cıktı 37 haftalıkken doğum yapmıştım 4.5 sene önce çok şükür evladım yanımda şimdi ikinciye hamileyim daha yeni hemen coraspine başladı doktorum kullanan varmı aranızda acaba🌸
Rabbim hayrla kucamıza almayı nasip etsin isteyen herkesede nasip olsun🤲🏻🌹