Canım benimde agrım çok oluyor geceleri uyutmayacak seviyede ağrıyor bazen doktora gittim kan verdim değerlerim normal çıktı magnezyum da gerek yok her şeyin normal dedi bu ağrıyo cekiyorum mecbur daha 17+5 im ama bazen basamıyorum belim öyle kötü oluyor sen yine de doktora görün yani ne olir ne olmaz