Merhabalar kızlar,
üçlü test yaptıranlarınız var mı? Bu test hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben ikili testi yaptırdım Allaha şükür sıkıntı gözükmedi, birkaç hafta sonra üçlü test zamanım geliyor ama kararsız kaldım. Hem kafa karıştırıcı tarzında yazılar okudum hemde ülkedeki salgından dolayı hastaneye gitmeye de çekiniyorum ama kontrol olmadan da nasıl olacak bilmiyorum çok kararsız kaldım hem test konusunda hem hastaneye gitmek konusunda. Sizler neler düşünüyorsunuz bu konular hakkında?