Rabia-22 aşırı bir zararı yok. Evet kaşar peyniriyle eş değer bir ürün (besleyicilik açısından ) Tek sıkıntı gida boyası ve aroma maddesinin eklenmesi. Abur cuburla kıyas biçilecek bir ürün değil çünkü abur cuburlar tartışmasız daha sağlıksız. ☺️ Koruyucusundan tutup küf önleyiciler aroma maddeleri vs vs… Tüketim sıklığını düşürmenizi tavsiye ederim. Birde ucuz bir markanın peynirini tüketmemeniz. 11 litre sütten 1 kilo kaşar peyniri üretiyoruz biz. Sütün litre fiyatı 2,65 bazen 3 bunu baz alırsak 30 tl nin altında bir kaşar peyniri tüketmek cazip değildir. Tabi fabrikasyon ürünü seri üretim dahil ederseniz bunun minimum birim fiyatı 22-25 olsun . ☺️ Ben gıda teknikerliği yaptığım için ürünün en ufak ayrıntısına kadar kalite kontrolünü yapıyorduk. Araştırıp içinizi rahatlatın tabiki ☺️