Ayın 24. De suni sancı ile yatışım yapılacaktı sabah hastaneye gittik vajinal muayenem oldu hiç açılma yumuşama yoktu suni sancıyla çok uzun süreceğini açıklamanın da pek olmayacağını söyledi ebem bebeğin kalp atışları düzensizleşir sezeryan olur dedi ve nst de kalp atışlarını beğenmediler sezeryan kararı aldık hemen işlemler yapıldı ve genel anestezi ile doğuma alındım çıktığımda minik yavrum yanı başımdaydı 😍 sezeryan hiç korkulacak birşey değilmiş ama sonrasında sütüm hemen gelmedi bebeğim hastanede çok aç kalmış ve sürekli ağladı bu süreçte piskolojik olarak çok yıprandım kendimi yetersiz hissettim şimdi sütüm gelmeye başladı ama bebeğim sol göğsümü almıyor emmede çok skntı yaşıyorum ğöğüs yaralarım felaket emzirmek bir işkence ne yapacağımı bilemez durumdayım artık sizlerden tecrübelerinizi bekliyorum 😍