Uykucusirine bende 7 haftalıkken gittiğimde 2 gün geriden geliyordu 6+6 görünüyordu çok üzülmüştüm doktorum üzülmemem gerektiğini bir hafta oynarsa bile bir şey olmacağını söyledi. Daha sonra çok sağlıklı beslendim kahvaltımda yumurtayı eksik etmedim peynir, süt yoğurt ve meyvemi her gün yedim şuan 11+5im çok şükür gününde gösterdi.