Kizlar tansiyonum yuksek diye post acmatm gecende hastaneye geldik apar topar dktrm gel dedi direk doguma aldilar hicbisey anliyamadim hayatimin 15 dakikalik şoku hala inanamiyorum kizimi dogurdum kuvezde sezeryan ile cok sukur durumu iyi ama bnm tansiyonumu dusuremiyolar szden ricam dualarinizi bnden esirgemeyin 🙏