Merhaba benimde ayno sekilde 37+4 bebegim 3800 ve kordon dolanmasi var dr bu sartlarda normal dogum imkansiz dedi dun anestezi icin tum tahlillerimi yaptir dedi saliya kadar sonuclarim hazir olcak sali guni gununu vericek.Ben en basindam beri planli sezaryan istiyordum aslinda korktugum icin ama su an durum artik zorunli sezaryana dondu hayirlsi hakkimizda.