defnemila MrsClk Kocaelindeyim ama istanbul pendik eah marmara üniv. gidiyordum. Poliklinikler iptal olunca sadece suyun kanaman olursa doğuma gel dediler. Açıkcası riske atmak istemediğinden gebze’ de bir özele geçtim hemen ama aşırı masraflı olucak tabi özeller hemen zam falan yapmış bilmiyorum nerede doğurcam😓
Denizinci defnemila hastane ve doktor değişikliği yaptınız mı? Kaçıncı haftadasınız? İleriki haftalarda çok tercih edilmiyormuş doktor ve hastane değişikliği ama şimdi durumlar böyle olunca insanın yapacak bir şeyi kalmıyor.
defnemila Zelss Amin inşallah dursunlar ben bebiş içerdeyken daha güvende hissediyorum şu durumda kendimi
Denizinci Son 49🤰 aslında genel fiziksel halim çok iyi, karantina günlerinde evde sporumu yapıyorum , temizliğimi yapıyorum. Evimde kendimi bir tık güvende hissediyorum. Ama doğum, hastane , virüs kısmına gelince başlıyor kaygılar.
defnemila Denizinci Evet mecbur yaptım 33+2 olduk. Özele geçtim devletten. Ama özelde aşırı zam yapmış bir kaç özel daha araştırdım ama aşağı kalır yanları yok. Maddi açıdan zorlanmazsam özele devam edeceğim takipler için. Doğum için yine durumlar düzelirse o zamana kadar inşallah eski hastanemde doğum yapacağım. Çünkü devlet şuan takip için gelmeyin doğum başlayınca gelin diyor banda riskli geliyor. Bebekte ya sorun varsa ya gelişimi durduysa kordon dolandıysa vs bunca hafta hiç bilmeden direkt doğum sancısı ile gitmek risk geliyor
Darkgod defnemila aynı şekilde bende iki haftada bir gidiyorum bir ay sonra gel dedi ama ben iki hafta sonra gideceğim 32+5
defnemila Darkgod Zaten 2 haftada 1 nst giriyorum bazen haftada 1 sancım çok çıkıyor yapacak bir şey yok inşallah durumlar düzelir bir an evvel