13 + 6 haftalık hamileyim neredeyse 7 haftalıkken kuyruk kemiğim ve belim çok ağrıyor doktorum normal olduğunu söyledi ama bazen iyice şiddetleniyor sizce neden olabilir hiç bu kadar uzun süre ağrıyı yaşan var mı ilk hamileliğim o yüzden korkuyorum 😔😔