21+2günlük olduk ama bugün akşam WC gittiğimde hafif pembemsi bi leke gördüm sonrası umursamadım çamaşırlarımı değiştikten sonra bi leke daha gördüm daha kırmızımsı ama hafif Kasım agrım biraz bel agrım var ve endişeleniyorum bişeymi oldu die böle bişeylen karşılaşan varmıdır acaba