Ozcngl
bence esinizle üstesinden gelirsiniz. Bundan sonraki kontrollerde ve hastane ziyaretlerinde ailenizi riske atmak istemeyeceğiniz için tek başınıza mı gideceksiniz. Tek başınıza bile gitseniz, sizin kapma ve ailenize bulaştırma ihtimaliniz oalcak maalesef.
Ben, ailem ve eşimin ailesi İstanbul dayız. Kayınvalidem bir sokak ötede oturuyor üstelik. Ona rağmen virüs riskinden dolayı görüşemiyoruz bile (yaşlar 60+ ya da 65+). Ben ve eşim, benim hamileliğimden dolayı çıkmıyoruz, aileler de yaştan dolayı… 35. haftam bitmek üzere, dün ailelerle telefonda konuşurken farkettiler ki doğumda aynı şehirde olmamıza rağmen yanımızda olamayacaklar yaştan ve refakatçi sınırlaması yüzünden ve hatta sonrasında da bebişi nasıl göreceklerini bilemedik. Zira ben ve eşim de hassasım bu konuda (kendimizden çok aileler için endişelendiğimizden) ve eve misafir istemiyor olacağım muhtemelen bu olaylar bitene kadar. Çünkü bizim de hastanede virüs kapma ihtimalimiz düşük de olsa olacak… Demem o ki, ailenize gitmeniz aileniz ve sizin için bir çözüm olmayacak gibi duruyor. En güzeli eşinizle kalıp, doğumda eşinizin refakatçi olması. Tüm bu durumlar düzelince de aileniz sağlıkla gelir sizi ve bebişi görmeye…
Allah hepimizin yardımcısı olsun, çok zor zamanlar geçiriyoruz.. sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımzıa🙏🍀