her ay 28 günde bi adet olur 14. Gün yumurtlamayı görürdüm son 2 aydır 25 günde bi adet oluyorum 10. Gün yumurtlama oluyor bu ay enfeksiyon tedavimi de oldum. Bir arkadaşın tavsiyesi ile balı civanperçemli hayıt tohumlu macun kullandım Rahmi bebeğe hazırlayıp yumurtaların sağlıklı çatlamasını sağlıyormuş. 20 martta yumurtlama oldu 1 nişanı bekliyorum ayak tabanlarım yanıyor alev alev . Son kaybettiğim bebeğimde de tek belirtim buydu hayırlısı bakalım . Ülkemiz kadınları olarak şu zor günlerde güzel haberler almak dileğiyle . 7 Nisan’da adet bekleyenler varsa birlikte bekleyelim 🙏🏻