okyanustakibulut Selamlar. 18 martta doğum yaptım ancak anca yazabiliyorum doğum hikayemizi.. öncelikle hamileliğimin ilk 4 ayını İstanbulda geri kalanını Almanya’da geçirdim. İstanbulda ikili test vs hepsini yaptirdim hersey cok iyiydi. Ancak almanyada sadece 3 kez ultrasona aldıkları için biraz geç farkettigimiz bir durum oldu. Eşimle tartıştığımız bir gün sanirim 30. Haftaydı sancıyla hastaneye gittik ve rahim agzi kisaligimin 1.5 cm e düştüğünü öğrendik beni hemen hastaneye yatirdilar bir hafta hastanede kaldım. İki kes ciğer geliştirici iğne yaptılar ve sabit kalmış şekilde taburcu oldum. İliskiye ara verdik ve her hafta kontrole gidiyordum hersey cok yolundaydi bebeğimin erken doğum riski ortadan kalkmıştı çünkü artık 37. Hafta olduk. Muayene öncesi gün esimle birlikte olduk sancılarım oldu küveti doldurup içinde durdum gecti. Muayenede sanci çıkmadı ancak 1 cm açılma vardı. 38. Hafta oldu yine eşimle iliskiye girdik ve gece 3 gibi sancım oldu ama uyuyabiliyordum. Sabah 5.30 da sanci daha çoğaldı küveti doldurdum içinde yarım saat bekledim ama sancım azalacağına çoğalıyordu hemen kalktım esim beni hazirladi bekledik dahada sıklaşmasını. Artık 5 dakijaya düşmüştü hemen arabaya bindik hastane öncesi kendi doktoruma gittik ve dogumun başladığını söyledi. Saat sabah 9u geçiyordu hemen hastanenin yolunu tuttuk. Bana yolda sancilar gelip gidiyordu ve hastaneye 10 dakika kalmıştı birden pat etti bisey icimde suyum patladi aman Allahim bu nasil bir agriydi dedim ben buraya dogurucam cok fenaydi hastaneye vardik sedye gelene kadar ben ciglik cigliga doguyo doguyo diyorum kendimi tutamiyorum istemsizce ıkınıyorum. Sedye geldi hastaneye girdik halen daha bağırıyorum beni suya alin ben suda dogurucam diye Ama nerdee odada sedyede doğurdum son dakika taytimi cikarabildi ebeler ve ikinci ikinmamda kafasi cikti esimin söylemesine göre etrafa bakmış 😂 bir daha ikindim komple çıktı evladim üzerimde montla kucagima verdiler cok farkli bir duyguydu. Anne olmadan önce napiyormusum diye düşündüm. Canım oğluma kavuşmuştum herseyimiz cok saglikli sadece iki tane dikişim oldu cok şükür onlarda gecmek üzere bütün acilar unutuluyor onun kokusunu alinca. Sormak istediğiniz sorular varsa buyrun :)
zelis63 okyanustakibulut yaaa ama çok güzel bir hikaye olmus ben 39+6 oldum hala gelmedi benim kuzu gercekten süper yaa darısı bana bende belçikadaym korkudan geceleri gözüme uyku girmiyor. Allah acısını göstermesin canm
AysEmila okyanustakibulut Rabbim hepimize sizinki gibi kolay doğum nasip etsin insAllah 😍😍 pilates egzersiz yürüyüş vs yapıyor muydunuz 😊
okyanustakibulut zelis63 amin canım cümlemizin. Ben bunlari denedim kolay dogum icin ama hastane mesafesini iyi ayarlamak lazim vallahi arabada dogururdum 5 dakika gec kalsak
okyanustakibulut Fatos0277 amin canim cümlemize. Hastanede carsamba sabah hastaneye giris yapip dogum yaptim cumartesi sabah ciktim. Aslinda cuma sabah cikacaktim ama ilk cocuk malum cocuk hic aglamiyor diye ilk iki gun pek emzirmedim acikmadi sanip o da kilo vermisti onun icin cikarmadilar bi gun duzgun emzirip kilo takibi yaptilar cumartesi cikardilar
SinemSayin Rabbim anneli babali buyutmeyi nasip etsin insAllah evladinizi ne mutlu rahat bir dogumunuz olmus, bizede nasip olsun insAllah bende 38+5 haftalik hamileyim belcikada yasiyorum☺️ beklemedeyiz.. heycan, korku, kaygi ne ararsan var🙊
okyanustakibulut SinemSayin ah ah bende öyleydim ve karnim cok küçüktü cocuk sigmiyordu artik doğ oğlum diye diye doğurdum vallahi 🙈 insan dogum aninda cok stres oluyo ama yalandan cigliklar atacağımıza ikinmaya odaklansak aslinda gercekten 5 dakika sürecek 😍
okyanustakibulut AysEmila vallahi hic yapmadim. Yürüyüş yaptim tabiki ama oyle haftada bir çünkü riskli bir gebeliğim vardi anlattigim gibi. Ayaga bile kalkmamam gerekiyordu.
okyanustakibulut Esraslc aminn cümlemizin. Vallahi ben cok korkuyordum ne dualar araştırdım meryem ana otu aradim taradim bulamadim Almanyada. Ama hersey Allahtan gerçekten. En önemlisi kalabildigince evde kalmak tabiki bir risk yoksa. Ve sakin olmak.
ongelukkig Keşke bende böyle doğurabilsem. Evde çekmek istiyorum herşeyi hastaneye gidince hemen doğsun istiyorum malum ortalığın durumu
Denizmiran okyanustakibulut Merhaba gözün Aydın Allah analı babalı büyütsün :) okyanustakibulut Bende Almanya’da yaşıyorum doğumuma 3 hafta kaldı ama coronavirüs yüzden Baya endişeliyim hastahane yönünden Allah korusun hemşireden doktordan yada Hebamme dan falan çocuğa yada bana geçer diye. Nasıl maske falan takıyorlarmı? Eskiye göre daha dikkatli olmaları lazım ama bilemiyorum.
okyanustakibulut Denizmiran Almanyanin neresindesin ben köln sehrindeyimve biliyosun burada cok yogun yaşanıyor corona. Neuss lukas krankenhausta doğurdum kimse maske falan takmiyordu ama zaten cok guveniyorum o hastaneye. Hastaneyi karantinaya aldilar kimseyi iceri almiyorlar kocalarimizdan baska zaten dogumdan sonraki gun onlarida almiyorlardi. Ben sansliydim yanimda doguma girebilmisti. Allah hepimizi korusun
__Ebru__ okyanustakibulut karnım küçük demişsin canım ve bebeğin neredeyse 3 buçuk kilo doğmuş maşallah ☺️ Benimde karnım küçük bayaa, ve sadece 9 kilo aldım. Sen kaç kilo aldın ? Eğer söylemek istersen tabi 🥰