Lolipop Yüzüm ve boynum sivilce doldu.Benim gibi olan yada çözüm önerisi olan arkadaşlar yorumunuzu bekliyorum
matruskaa Lolipop rossman magazasından isana sabun aldım her gece yıkıyorum sebamedin kremiylede nemlendiriyorum yatıştırıyo ama çıkmasını engellemedi üstüne birde güneş kremi sürmeme ragmen güneşe çıkınca kahve lekelenme oluyor canım bu arada bebeğimin cinsiyeti erkek kızda olur derler birde
Lolipop Çok rahatsız edici bir durum daha önce ki hamileliğinde olmamıştı böyle bişey kendimi çok bakımsız hissediyorum
Lolipop Sadece çenem de olsa şükredicem çenem de yuzumunbyanlarinda göğüs dekoltemde suda içiyorum bişey de yediğim yok öyle yağlı 🙁
Lolipop Genelde kıza hamile olanlarda çıkıyormuş sivilce diye duydum fakat 1 kızım var onda olmadım böyle sizin cinsiyetler belli mi hanımlar benim daha belli değil bu ayın 17 sine randevum var inşallah gösterir kendini artık
Lolipop matruskaa alip deniyim bende umarım iyi gelir yoksa kafayı yiyeceğim kendime özgüvenin azaldı resmen yaa belki psikoloji ama çok rahatsızım bu durumdan
Lolipop KbraAkyol canım hiç yağlı yemiyorum daha doğrusu doğru düzgün yemek yiyemiyorum bile devamlı meyve
KbraAkyol Lolipop Ozlemomer ben genelde gece sürüyordum badem yağı ve limonumu ama fark etmez limon biraz yakacaktır sakın yıkamayın bilinki sivilce iltihabını öldürdüğünden yakıyor yanma hissi gectikten 5-10 dkka sonra yıkayın yüzzünüzü