Merhaba arkadaşlar. Ben rutin kontrollerim için Zeynep Kamil’e gidiyordum. Son kontrolüm koronavirüsten sonra iptal edildi ben de birkaç hafta geçsin öyle tekrar randevu alır giderim diye düşünmüştüm. 32. Haftamda gidip rapor almak gerek ama şu an randevu bulamıyorum. Yakın zamanda Zeynep Kamile giden var mı acaba içinizde? Çoğu gebeleri özellerden bile oraya yönlendirdiklerini duydum yoğunluktan dolayı mı randevular iptal oluyor yoksa orası da mı pandemi hastanesi oldu acaba?