37.haftamdayım sonunda hazirlayabildim hala bitmiş değil 😀 şuan hazirladıklarim bebek için ; hastane çıkışı 1 adet tulumu zıbın seti battaniyesi eldiveni şapkasi hepsi içinde ayrıyetten iki takım altli üstlü şapkali içlerine çıtçıtlı badileri 10 adet bebek bezi yenidoğan ıslak mendil sudocrem bebek temizleme pamuğu emzik biberon müslin bezi bir adet normal battaniye bi adet kalın hastaneden çıkarken kullanmak için battaniye bir adet örgü yelek üşürse diye doğumum nisan 7 ile 15 arasi 3 4 adet çorap bebek reflü yastığı yan yatmasi için kendim için ; bir adet gecelik sabahlıkla beraber bi adet lohusa pijamasi sabahlıklı gecelikle üşürsem diye emzirme sütyeni lohusa kilodu depent gogus pompasi gogus ucu kremi kızımla aynı taçlarimiz terlik kalın corap örgü yelek gogus pedi ve kalkani bunlari koydum geriye havlu kendıme hastaneden cıkarken rahat edebileceğim kıyafet biraz makyaj malzemesi koyacağım ☺️ He birde cıkıs için puset tabıkı