dentem61 Kızlar nst anlamam doktora gösterdim sancın var bol bol dinlen magnezyum kullan dedi kendi doktoruma ulaşmadım şimdi de belim ve kalçamda ağrı var uyutmuyor doğum olabilir mi 35+6 olduk 🥺 erken daha
sukranaslier dentem61 doktorunla bir görüş cAnım bel ağrısı kalca ağrısı hapsimizde var ama sen en iyisi doktorunla görüş
Fatos0277 dentem61 kız bebekler de sancı nasıl olur bilmem ama erkek bebeklerde sancı belden vurur canım
dentem61 Ulaşamadım kendisine inşallah dönüş yapar yarın birazda girdi bu saate kadar şiddetlenmedi ama azalmadı da sancılarım sabit yani
dentem61 Hatice-ert benim ki biranda oldu geçmedi sabahtan beri böyle tuhaf bir his var içimde ağrı geliyorken
Fatos0277 dentem61 37 haftadan sonra bişey olmuyor çünkü bende 37 de doğurdum gayet sağlıklı doğdu şükür
Buseeeeee Canım korkma bu aylar benimde vardı 38 doğumum oldu ki zaten yapsan da günü gelmiş bol bol yat dinlen allahın izniyle birsey olmaz o sancılar yalancı oluyor doğuma hazırlık