Metlem benim çok şükür geçti ama inanılmaz uyuz birşey deli oluyordum hatırladıkça bile sinir ediyor beni 😄 Hafif bir soğuk algınlığı sonunda başlamıştı benimki bir ay falan geçmedi dediğiniz gibi mide bulantımı çok etkiledi kendisini atmakta çok zorlanıyordum uyumakta da bir hafta sonra da grip olmaya başladım sağlık ocağı başta birşey vermedi tuzlu su garlara yap dedi bol bol ya da sirkeli suyla garlara önerdi daha sonrasında da asistplus600mg suda eriyen tozlardan yazdı geçmeyince bende 4 gün kullandım Hafif karın ağrısı yaptı çok kullanmadım o yüzden şimdi iyiyim çok şükür danışabilirsiniz sağlık ocağınıza ..