Merhaba 29+6haftalık hamileyim bugün doktorum bebeğin bağırsağında beyazlık olduğunu söyledi daha önceki testlerim ultrasonum herşey normal di hiç bir sorun yoktu Doktorum takip etmemiz gerekiyor dedi şimdi çok kafama takılıyor internetten araştırdım nedenlerini daha çok morelim bozuldu başına böyle bişey gelen var mı