Selin-1919 Merhaba anneler ve anne adayları, 7 Aylık bebeğim var ve ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim. Aranızda benim gibi ya da benzer bir durum yaşayan oldu mu kaç çocuğunuz var ne kadar zorlanırım bilmiyorum benim içimi aydınlatır mısınız???
Merve_seda Selin-1919 hayırlı olsun canım . Benim kızım 13 aylık bende ve bende 4,5 aylık hamileyim .
Egemen16 Selin-1919 merhabalar ilk bebeğiniz daha çok küçükmüş ama olan olmuş artık rabbim verdiyse ömrü de varsa arkadaş gibi büyürler illa ki zorlanırsınız ama içinizi ferah tutun ilk bebeğiniz de kendini yanlız hissetmez kardeşi olunca bu arada korunuyor muydunuz acaba merak ettiğim için soruyorum 😊
Mrv1234 Selin-1919 hayirli olsun canim benimde ilk kizim 2 yasinda simdide 25 haftalik bi minik kiza daha hamileyim😍😍
Selin-1919 Bir de şuan emziriyorum emzirmeyi bırakmazsam bebeğim doğduğunda kolostrum gelir mi emmeyi bırakırsa da sütüm azalır mi siz neler yaşadınız
Merve_seda Selin-1919 doktor 3 aylık olduğun gibi emzirmeden aç dedi sütün kalitesi düşüyor ve anne güçsü z kalıyor dedi . İki çocukta senden beslendiği için
zeyzey95 Selin-1919 doktoruna sor canım emzirmeye devam eden çok var zaten sütün tadı falan değişirse bebek kendi bırakıyomuş
MeeL Selin-1919 aynı durumlari bizde yaşıyoruz 😅 Oglum 14 aylik olmak uzere ben 29+3 üm sonumuz hayir olsun 😅 Bende korkuyorum ama elden bisey gelmez saglikli olsunlarda sabredicez ins😉 Ben herkese diyorum 2-3 sene beni unutun diye 😅 bende kendimi unutucam zaten 😅
Selin-1919 Yalnız olmadığıma çok çok sevindim inanın hepimizin bebişleri sağlıklı olsun inşallah 🥰 daha doktor a gidemedim hiç koronavirüs dolayısıyla korku içindeyiz ve evden dışarı çıkmıyorum hiç ihtiyaçları eşim alıyor hemen yıkıyorum hastaneler zaten mikrop küçüğü de bırakamıyorum annemler gelip gitmiyor hayırlısıyla bir azalsa da normal yaşamımıza dönebilsek.. Allah yardımcımız olsun 😍