Nurgul_1903 Arkadaşlar merhaba sol rahim kenarında ağrım var bacağımı açamıyorum hareket ettiremiyorum yatakta dönerken bile çok acıyor birşey batıyor gibi 37+5 suan yaşayan var mı aranızda doktorum normal dedi ama
ongelukkig Nurgul_1903 benimde var sol tarafımda hamileliğin ilk aylarında vardı. Kist var o ağrıyor demişti. Uzun zamandır yokdu. Ama yaklaşık 1 haftadır çok var. Wc ye giderken çok zorlaniyorum ağrılar içinde kalıyorum. Birde uzun süre yürümezsem yine sol tarafta bi ağrı birikiyor
AyseArslan35 Nurgul_1903 normal canım korkmanı gerektirecek bir durum değil 38 haftadayım yaklaşık bir buçuk aydır çekiyorum sol iç bacak kasığa doğru yürürken uyurken bile acayip ağrıyor..Nedeni ise rahim ağırlaştıkça çatıya baskı yapıyor ve o çatı ağrısı..magnezyum desteği alabilirsin doktoruna danışarak..
Nurgul_1903 mervik21 ama hiç geçmiyor son bir Aydır hep var geçmesi gerekmiyor mu yalancı sancı olsada
Hatice-ert Aynn benımde var sag kasıgım ve komple sag bacagım siZdede sag bacagınızın tümü oluyomu kasıgınızla beraber acaba