Kızlar bugun ıkıncı catı muayenemı oldum bıraz fazla canm yandı bı acık renkte azar sekılde kanalarım oluyo hla ve belımden kasıklara vuran bı agrı kasılma gbı bısı oluyor anlam veremiyorum doktorum doktorum kanamanın mıktarı az oldgu zaman endıse etmememı soylemıstı kanama az oldgu ıcın endıselenmıyrum ama sankı kalcamın ustunden kemıklerım agrıyo kasıklarımda kasılmamı agrı mı ayırt edmıyrum sızce neden oluyor byle bu arada ılk hamılelıgım 38+5z bgunden ıtıbaren anlatamamıs olabılırım derdımı cnku suan ne hıssttıgımı ayır edemiyorum yarımcı olur musunuz 🤗