Melike3777 Cansutoplk kuzum ben yaptırdım 2 3 gün oluyor yaptıralı bence yaptırılmalı çünkü bebek için herşeyin önceden önlemini almak gerekli ve abartıldığı kadar kötü bişey değil bildiğin elmalı soda içtim hafif daha asitsizi 75 ml olanını yaptırdı doktorum genede siz bilirsiniz 🤷♀️
Dilarailhan Cansutoplk ben yatırdım elbette yaptırmalısınız dünya sağlık örgütü yapılmasi gerektiğini söylüyor, bebeğin için yaptırıyosun Zaten., Onun sağlığı için . Testleri ihmal etmeyelim bence tıp bizim için var
hunilimom Cansutoplk hepsini yaptırdım bence yaptirilmali gerekli bisey olmasa zaten bunlar da olmazdı diye düşünüyorum en azından için rahat yaptırdım yada kötü birşey olsa önlemimi alırım diye düşündüm yaptırdım şükür sağ saglim kucağına aldim
_Mother_ Ben 2 li 3 lü 4 lü şeker hiçbirini düşünmüyorum kişinin kendi tercihi bence sağlıkla gelsinler
Dilarailhan _Mother_ herhangi bi sağlık problemlemi ile karşılaşırsanız bebek doğduğunda üzülmez misiniz yaptirmadiginiz için , artık biliyorsunuz ki anne karnında ameliyat bile edilebiliyor bebeklerimiz, Bizim bebeğimizin sağlığı için hepsi
Ebe4343 _Mother_ eğer ailede şeker hastası varsa kiloluysanız daha önceki gebelikte şeker öyküsü varsa bebeğiniz haftasına göre önden gidiyorsa kronik bir hastalığınız varsa mutlaka şeker yüklemesi yaptırılmalı
_Mother_ hunilimom benim ilk gebeliğim ve çocuğumun olmama riski vardı ve ben hiç bir tadavi görmeden ilaç kullanmadan gebe kaldım ve bu evlenir evlenmez oldu rabbim den gelen her türlü kabulümdür ense kalınlığı ve burun kemiği yapısına baktı doktor normal dedi bir sorun yok bende test yapıp kafamı bulandırmak strese girmek istemiyorum
Cansutoplk Melike3777 bende yapma taraftarıyım fakat yaptıranlara sorunca boşuna yaptirmışız gerek yokmuş diyorlar. Onlarda bi sorun çıkamadığı için bu şekilde düşünüyorlar sanırım yaptırayım en iyisi çok teşekkür ederim canım
_Mother_ Dilarailhan canım kontrollerimi düzenli bir şekilde yapıyorum ve özel hastaneye gidiyorum doktorum da tecrübeli ve alanında başarılı biri dediğim gibi çocuğumun olmama riski vardı rabbim bana nasip etti tedavi olmadan ense kalınlığı ve burun kemiği yapısına baktı doktor normal dedi bir sorun yok bende test yapıp kafamı bulandırmak strese girmek istemiyorum birde down sendromuna anne karnında bir tedavi uygulanmıyor
hunilimom _Mother_ 4lu ve detaylı usg aynı oluyor hani bütün organlarına ayak parmaklarindan kalp damarlarına hepsi bakılıyor erken önlem almak için çok iyi bir şey kendi fikrimi söylüyorum yanlış anlamayın ama en azında 4luyu öneririm ki doğum anında allah korusun birşey varsa hemen müdahale ediyor rabbim sağ saglim almayı nasip etsin
_Mother_ Ebe4343 canım 20 ye 3 aydır girmişim 55 kiloyum benim bütün kan tahlilerim normal şeker tansiyon kolesterol hiçbir şey yok guatr falan da
Dilarailhan _Mother_ down sendromu kromozomla alakalı olduğu için elbette bir şey yapılamaz ama yine de şeker yüklemesini detaylı ultrason vs ihmal etmeyin derim tercih sızın tabi
_Mother_ hunilimom Amin inşallah yok zaten kemik yapılarına sonra detaylı organ taraması bunları yapacam sadece zeka testlerini düşünmüyorum
Ebe4343 _Mother_ ben genel olarak söyledim canm varsa atlamayın diye o yüzden bazı gebeler anne baba şeker hastası ama inatla yaptırmak istemiyorlar ki bunlarda çıkıyor zaten çünkü gebelikte yatkınlığı artırıyor
Melike3777 Cansutoplk sen boşver onları kuzum etrafında şeker hastalığı olmayıpta yaptırıp şeker çıkan etrafında şeker hastalığı olupta şekeri çıkmayan çok kişi var en azından hangısının olup olmadığını bilir bişey olursada önlem alırsın Rabbim sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin🤲👶🏻
Dilekkcadm Cansutoplk Herkesin fikrine saygım sonsuz. Ben kendi fikrimi paylaşayım.Ben bir sağlıkçı olarak yarın sabah yaptıracağım 24+1im. Her hamilenin yaptırması gerektiğini düşünüyorum bu konuda bir çok araştırmam oldu bebeğinin sağlığını düşünen yaptırmalı çünkü diyabetik annelerin erken doğum riskleri ve birçok riski oluyor buda bebeğin sağlığını etkiliyor ister istemez bu konuda önceden önlem almak gerekli diye düşünüyorum. Herkes bebeklerini kucaklarına sağlıkla alır inşallah ☺️
_Mother_ Dilarailhan fikrinize saygı ile yaklaşıyorum ilk gebeliğim ve yaşımın vermiş olduğu tecrübesizlikde olabilir ama özel hastanede muayene görüyorum zaten doktorumun beni doğru yönlendireceğine eminim teşekkürler bilgilendirmeniz için de
_Mother_ Ebe4343 haklısınız saygı duyuyorum doktorumun beni doğru yönlendireceğine eminim teşekkürler bilgilendirmeniz için