Cansutoplk evet yavrum erken doğdu canım 35 haftada ve 1 ay yoğun bakımda yattı doktor ihmalinede uğradım çok kötüydü .. sana tavsiyem kesinlikle ciğer geliştirici iğne ol erken doğum riskimiz oldğu için çocuklarımz doğduğunda ciğerleri gelişmemiş oluyor ve yoğun bakımda yatıyolar ardından o psikoloji çok kötü bebeğini göremiyosun vs vs nolur sen ihmal etme yaptır onu 🙏🏼🌸