Anneler bugun dogmani istiyorum kizim diyerek uyandım. Dogumum baslamasi icin surekli hareket ettim. yuruyuse ciktim, surekli egilip kalktim merdiven indim ciktim. 11 gibi karnim tas gibi oldu altta baski hissettim ama siddetli degil yalanci sanci gibi. sadece nefesim daraliyor. suresine bakayim dedim 20 dakika sonra tekrar oldu birkac saniye en fazla 1 dakika suruyor. nisan ya da su yok. Suanda hala devam ediyor ama asla beni zorlayacak siddette degil.ozellikle saate bakiyorum gelecek mi sanci diye. geliyor. dogum baslayacak olabilir mi? dun nst de sancim cikmisti ama doktor bir sey yok deyip yollamisti beni. rahim duvarim 3 hafta once inceldi bebek asagida