A_1aras Ben 31 haftalık hamileyim ve doktorun dediğine göre 33 haftalık ama hesaplar 31 gösteriyor sizce daha mı erken olur doğumım
Feridearslantas1 A_1aras Canim benimde ayni sekil 2 hafta onden gidiyor ama erken gelir anlamina gelmiyir 37 e gircem daha gelen yok😊
Dozturkgol A_1aras benim bebeğimde 15 gün ilerde idi 37+3 de suyum geldi normal doğum gibi başladı bebek ters olduğu için sezeryan oldum bebek kendini hazır hissederse ne zaman geleceği belli olmaz 😊
Pelo_00 A_1aras bebeğiniz 2 hafta önden gidiyordur erken döllenme olmuştur. Doğumunuzun ne zaman olacağı belli olmaz ama daha erkende olabilir.
A_1aras Ya ben erken olmasını istiyorum biliyorum erken zararlı ama eşim benden uzak aylardır gelmesi için doğum yapmam gerekiyor 37 de falan doğum olsun isterim bende açıkca hesaplar uyumayınca daha erken bekliyordum
A_1aras Dozturkgol herhangi bi sıkıntı falan olmadı inşallah küveze girme gibi bi durum açıkcası eşimi çok özledim evimden eşimden ayrıyım doğusunda gelsin artık diyorum 😥
Dozturkgol A_1aras hayır hiçbir sıkıntısı olmadı aksine 3.750 gibi güzel bir kilosu oldu yanımıza verdiler çişini kakasını hemen yaptı bağırsaklarda tıkır tıkırdı yani bebeğin ilk kaka ve çişi önemli biliyorsunuz o kendini hazır hissetti ve geldi 😊
Dozturkgol A_1aras benim doğum yaptığım gecenin gündüzü kontrolüm vardı 3.450 demişti kilosunu 300-400 gram artı eksi olabilir demişti 3.750 idi kilo