Ayseciik canım neden az olsun bence gayet iyi hatta benim oğluşumdan da kilolu 😂 kıyaslama başkasının bebeğiyle ben 14. Haftada gittim 100 gr dı. Az yada çok olup bir sıkıntı görseydi doktor söylerdi zaten. 😍 sadece duyuyorum böyle gr fazla olan bebecikler bende bol bol kalsiyum alıyorum ki annesi gibi gelişimli olsun 😂😂😂