Ben önce küçük hastane virüslü vaka gelmez diye Avrupa yakasında Gazi hastanesine baktım ama dün enfekte bir hasta gelmiş maalesef. Bugünde Anadolu yakasında hisar hastanesine randevu aldım. Ama yine haber geldi bu akşam karantinaya alınmış hastane. Avrasya’ya gitmiştim geçen hafta orası da salgın hastanesine dönüşmüş her an vaka gelebilir yani, belki de gelmiştir bilmiyoruz. Çıldırmak üzereyim normal doğurabilsem evde doğurcam o derece.