Sevvalugz Kızlar ilk dozum çok ağrı yaptı üç gündür kolumu kaldıramıyorum ikinci doz da çok ağrıtıyor mu
Nur444 Sevvalugz daha dün oldum ilkinden daha çok ağrıyor ve ateş yaptı yani herkese aynı şey olucak diye bir durum yok ❣️
gmzee_90 Sevvalugz Bende de ikinci doz,ilki kadar çok ağrı yapmadı ilkinde kaç gün kolumu kaldiramamistim.
Ask_H Sevvalugz aslında ağrımaması lazım ama kolunuzun üzerine yattınız benim ilk ağrımadı ikincide biraz ağrımıştı…
Deletedmom291 Sevvalugz canım ben daha bugün oldum ama olmamış gibi sanki insandan insana değişebiliyor demwkki 😃
Nes414141 Bana tek doz yapıldı, 2.ye şu tarihte gel denilmişti ama şehir değişikliği yapmıştım burdaki sağlık ocağı da tek doz yeterli 2.ye gerek yok dedi. Anlamadım….