28+ 4 haftalık hamileyim ve rahim ağzında kisalma var doktorum her an doğum olabilir dedi ve fitil verdi her sabah ve her akşam kullanıyorum gittikçe ağrılarım arttı çok sancım oluyor normal mi acaba böyle olması bide sizden ricam dua edin erken doğum olmasın daha çok küçük yavrum 6 aydayiz ben bugün hamilelee için dua ediyorum rabbim hepimize sağlık versin hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲