brnr09 Buseikiz kan düşüklüğü derken hangi değeriniz düşük oluyor acaba? Benim de çoğu değerim düşük de
Sumru Buseikiz Hangi değeriniz düşük oluyor diye bir soru sorduğunuz için bende HGB değeri yazdım yani değer adını soruyorsunuz sandım yanlış anlaşılma oldu