Nur-- Benimde doktorum Memik bey. 2 seferdir randevum iptal oluyordu. Hastaneyi aradık dün. Burada dediler. Apar topar gittik. Belki bakar umuduyla. kan uyuşmazlık iğnesi olmam gerekiyordu 28+3 deyiz. Randevusuz halletti işimizi kayıt açtırdık sadece. 1 ay sonra gel dedi. Sakindi hastası yoktu pek.
Gitmeden önce arayın hastaneyi. Bilgi alın bence.
Iptal olma sebebi virüs sebebiyle esnek çalışma saatine döndüler. Haftanın sadee belli günleri belli doktorlar olacak.