gencailesi 19+5 gunluk hamileyim. Detayli utrasonda ayak eğriliği vardı. Doğumdan hemen sonra tedavi edilirse duzelecegi söylendi. Böyle bi durum yasayan var mi?
Sonsuzkez1 Geçmiş olsun. Arkadaşımın bebeği o şekilde doğdu doğumdan sonra alçıya almışlardı düzeldi. Şu an hiçbir fark yok normal şekline girdi.