32.haftadan beri nst de sancılarım çıkıyordu. Bol bol dinlenmeye başladım. 35. Haftada kontrolde rahim kısalığı başlamış bu nedenle 1 gün yatış verdi ve ciğer geliştirici iğne yapıldı. Eve geldim ve hiç kalkmadan yattım ki buna rağmen 36+3 e kadar dayandı. Akşam otururken birden pat diye kapak açılır gibi hissettiğim bir durum oldu ve su gelmeye başladı. Sürekli akıyor engel olamıyosunuz. Gayet rahat bi şekilde hazırlandık ve hastaneye gittik. Nst de sancılarım baya yuksek çıktı agrılara dayanıyodum. Bu arada doktorla normal yada sezeryen gibi bir durum konuşmamıştık ve çatı muayenesi olmamıştım. Ebe açıklık bakmak için geldi. Ozamana kadar normal düşünüyordum ama o muayenede çok canım yandı ve kendimi kastığım için yapamıycağımı söyledim ki gercekten yapamazdım. Agrılara dayanırdım ama o muayeneye dayananıycaktım. Spinal sezeryen istedim. 23.30 da girdim ve 23.37 de doğum oldu. Şunu söylemek isterim ki dışarıdan söylenenleri çok da aldırmayın. Sezeryen çok kötü kalkamazsın edemezsin laflarına takılmayın. Tabiki ilk başta hemen kalkamıyosunuz ama hastanede yürümeye başladım ve sürekli yürüdüm şuan evde gayet rahat yürüyorum. Tabiki dikiş sancısı oluyo acıyo ama dayanılmıycak hareket edilmeyecek bir durum değil, bebeğimi emzirebiliyorum. Yani ne istiyorsanız onuyi yapın. İnsanların söyledikleri felaket tellallığı bir durum yok. Herkese kolay doğum nasip olsun inşallah🙏