Rabia88 burcuali38 bende herhangi bir iğne yapılmadı ve resmen 12.5 saat sancı cektim üstelik hiç acilmam yoktu cidden zor ama sonu çok tatlı 💞
Cansum1 burcuali38 öyle mi inşallah tehlikeli diyorlar o nasıl oluyor belden iğne ne zaman vuruyorlar anlatır mısınız ? Çok merak ediyorum
burcuali38 Cansum1 4cm açıklık olunca yaptılar iğneyi.Açtığın konuya yorum yaptım ordan sormak istediklerini sorabilirsin 😇 profilimdende biraz geriye gidip doğum hikayemi ve yorumları okuyabilirsin orda detay bir şekilde anlattım herşeyi
ZeynepFatih Rabia88 İnşaAllah ilerlemez Canım ya ben ne çektim hem dikiş hem basur yerimden zıplatıyordu sürekli şuan düzeliyor çok şükür