Hvva70 Iyi akşamlar kızlar, Bi kac gündür sabah akşam mide bulantım var yaşayanlar neler yapıp gecirdiniz tavsiyeleriniz varmı?? Birde szlerin beta hcg degerleriniz ne kadar cıktı? Benim 1 343 bir yakınım degerşn yüksek ikiz olabilir dedi sizce olabilirmi?
brnr09 Hvva70 çok normal benim de bu haftalar gibi başlamıştı ☺️ Zencefille yaptıgım çay iyi geliyor bana. Bir de Prilam Dr ilaç kullanıyorum doktor vermişti o biraz rahatlatıyor. Ama 17+4üm hala devam benim 🙈☺️
Hvva70 brnr09 bende sade badem falan yiyip gecirmeye calısıyorum daha hiç kusmadım bakalım, Allah evladlarımızı sag saglim kucagımıza almayı nasip etsin 🙈❤️❤️