Elifsaka ben yaptırmadım iki evladımda da, kızım çok şükür sağlıklı iki yaşında şuan oğlumun doğumuna da iki ay var daha, Allah’ın verdiğini allah alır elbette ama dokuz ay boyunca da ya öyle olursa diye üzülmek benim düşüncem açısından zarar veren bi şey, tabi yine de siz bilirsiniz. Sağlıkla gelsin bebeğiniz 🥰