Aynisi bende var eşim gripti ve şimdi sadece bogazım çok kötü halsizlik oluyor arada ni onun dışında bişeyim yok ıhlamur falan içtim bana mısın demedi bogaz pastili emecem şimdi coronaym diye korkuyordum benim gibi oşanlarda varmış içim rahatladı inanın