Derya_1 bende 37 +4 gecen hafta ozeldeko dr gun verdi 6 nisanda alalim dedi normalden korktugum icin ama devlettede takipliyim devletteki doktorum persembe kontrole gittim bebgin kordonu dolanmis kilosuda fazla normal doguramazsin tahlillerini yapalim anesteziye hazirlayalim sali guni cikcak sonuclarm gel gununu vereyim acil durum olur eder dedi. Ozel cok kalablikti gittigimde ama devlette kimse yok bombos hastane randevu zaten almiyorlar butun polikonliklerden 1er tane acikti heryerde guvenlik vardi kimseyi.gecirmiyor ozelde kimse sorgulamiyordu o yuzden devlete gidicem bende devletteli doktorumdan cok memnunum ozeldede var viruslu vaka devlettede var doktorum dedi o yuzden sag salim bebisleri alip evimize gelelim hayirlisyla